2/1/11

Men's File issue # 4

.




Time seems endless, waiting Between two Men's File issues!

It's been 6 months now since issue N° 3 during which Men's File staff have been working night and day, without any pause, just for our pleasure.

At last, here it is, Number Four Issue of our preferred magazine, even richer, even better bound. Men's File plunges us in that black and white stylish world, without wavering to give an eye on Custom Culture.
All ingredients are brought together for a nice reading moment.... to be kept safe.







Le temps parait bien long entre deux numéros de MEN'S FILE !

6 mois déjà se sont écoulés durant lesquels le Staff de Men's file travaille
nuit et jour, sans relâche juste pour nôtre plaisir.
Voici enfin le Numéro quatre de nôtre magazine preféré, encore plus
riche, encore mieux relié, Men's file nous plonge dans cet univers stylé en noir et blanc
sans hésiter à lorgner du côté de la Custom Culture, tous les ingrédients sont réunis
pour un bon moment de lecture, à conserver précieusement!







.

6 comments:

David Himel said...

Very cool...I love the look of the Magazine! Hard to imagine the difficulty they had digging up all this amazing information....keeping the past alive is key to getting past 20 years of declining mens style!

Adriaan said...

Yes!!! :-)

Bozi said...

Good job on the article Vincent :-)
The issues get better each time, there seems to have been a decline in women in this issue though, but the motorcycles make up for it I suppose.

Jeff

Tristan Nitot said...

Damn, I would have taken the patch with the magazine order if only I had seen it beforehand... Now it's too late...

François said...

Merci d en pas oublier de me l'envoyer. J'avais commander deux fois le N°3 par erreur de ma part et te l'ai renvoyé. J'espére que tu te rapelle de moi?

François Gibert
23 bis allée du clos bureau
86490 BEAUMONT

jcb said...

super numéro.
sincèrement je trouve ce numéro 4 vraiement complet .
je me souvient en 1978 ou 79 des courses de motos et side cars ont été organisées sur la BA709 de Cognac en charente ou monsieur Kurt et mademoiselle Rowe on roulés sur un basset chassis coque(invention de monsieur Ruddy Kurt)à moteur KOENIG.
malheuresement je n'ais pas de photos de ces instants.
bjc.