3/20/09

Rolling Rudge

Last week-end our good friend Jean-Claude Barrois made us a gift... We made his bike's test !
We went on our private test track and he told us his machine.
After the ceremony preparations, (spark-plug adjustments, oiling and greasing of rockers and chains), the engine started second kick. The open pipes makes loud, loud music...
We made each our laps, the bike is impressive: light and powerfull.
The engine don't like idle so one only thing to do: open the throttle and enjoy the fun!

Many thanks to Jean-Claude for this rare pleasure.


Jean-Claude starting the red Devil

Daniel's back too fast !

The time where oily engine was normal...

"Da Bull" Laurent

Speedy Jean-Jacques


and me...


I could't resist to show you a Gallery with more pics

5 comments:

Frank Sider said...

Nice post Vinç
you're lucky guys

VonSontag said...

Ce truc est une merveille. Et les photos sont top.
Est ce que c'est le même bitza Rudge qui était exposé à la bourse de Léognan cet automne ? J'ai pris 5 minutes pour la regarder et elle était absolument magnifique. Malheureusement, je n'ai pas pu rencontrer son proprio. J'aurai aimé le féliciter. Si c'est bien le même, merci de lui faire part de ma plus sincère admiration. a+

southsiders M.C. said...

Il est probable que la moto de Jean Claude ait été exposée à Pessac, je lui transmettrai les félicitations, Et j'aurai bientôt j'espère d'autres réalisations à montrer...

YJH said...

jean-claude, je pense à elle (et à toi) tous les jours

Coyote Man said...

Merci JCB pour ce grand moment. Cool. Très Bon week end. Demain, les Coyotes essaient Muret....