7/3/08

Chanel surfboards


In Biarritz 4 or 5 years ago ...
http://www.chanel.com/
Among the key designers who made a bold and lasting impression on women's fashion in the twentieth century, Gabrielle "Coco" Chanel (1883–1971) deserves special recognition. Born in Saumur, in the Loire Valley of France, Chanel survived an impoverished childhood and strict convent education. The difficulties of her early life inspired her to pursue a radically different lifestyle, first on the stage, where she acquired the nickname "Coco," and then as a milliner.
http://www.metmuseum.org/TOAH/hd/chnl/hd_chnl.htm

1 comment:

Jennifer Susannah Devore said...

Moi, j'adore Coco, la mode et, aussi la vie sur la plage et le surfing. J'habite en San Diego, Californie sur la plage, pieds du sable.

Je suis etee cherchant pour les p'tites chose sur Chanel pour mon blog-prochain (Coco Chanel et "Deadliest Catch" ... un appareillement étrange, n'est ce pas?!) et regardee votre photo merveilleux avec le surfboard!! (Aussi, j'ai passee des bons temps en Biarritz et expecte me reviens bientot!)

SVP ... il faut que vous pardonnez ma Francaise si mal; ce n'est pas ma langue premiere. Salut!